روغن خارجی TOTAL

جهت سفارش محصول با ما تماس بگیرید To place an order for a product, please contact us.

روغن خارجی TOTAL

تاریخچه شرکت توتال

شرکت تــــوتال علاوه بر تولید نفت و گاز در تولید برق، همچنین در تولید انرژی های خورشیدی، بادی و هسته ای نقش دارد.
این شرکت تاکنون با مشارکت شرکت های دیگری در کشورهای مختلف سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داد.

یکی از این سرمایه گذاری ها در کشور عربستان سعودی بود که با مشارکت شرکت رویال داچ شل اینکار را انجام داد.
همچنین این شرکت در جنوب عراق با مشارکت رهبر شرکت ملی نفت چین سرمایه گذاری دیگری را به انجام رساند.
در کل شرکت توتال بعد از جنگ جهانی دوم سعی براین داشت که کار خود را در سطح بین المللی انجام دهد و به خوبی در این زمینه به موفقیت رسید.

این شرکت ابتدا به اکتشاف نفت در کشورهایی مثل ونزوئلا، آفریقا و کانادا پرداخت و با کمک شرکت های بزرگ دیگر در این کشورها سرمایه گذاری کرد بعد ها به ذخایر نفتی الجزایر که در آن زمان مستعمره فرانسه بود دست پیدا کرد و این ذخایر یکی از بزرگترین توزیع کننده های نفت در جهان شد.

امروزه شرکت های بزرگی همچون پتروپیشتاز پایتخت آراد در زمینه پخش انواع روغن های برند های معتبر مثل توتال سعی به ارائه بهترین خدمات را دارد و یکی از بزرگترین توزیع کننده های روغن های توتال در ایران است که برای مشتریان خود بهترین پشتیبانی را در نظر گرفته است.

محصولات توتال
پتروپیشتاز پایتخت آراد معتبرترین نمایندگی توزیع محصولات توتال در ایران

سرگذشت شرکت

توتال کارخانه مخلوط کردن روغن های مدرن و روان کننده خود را که از لحاظ استراتژیک در منطقه کالوگا درفدراسیون روسیه قرار دارد افتتاح کرد. این کارخانه مخلوط و تولید روغن  اجازه می دهد تا تولید روغن های برتر خود را برای بازار روسیه بومی سازی کند.

این کارخانه مجهز به سیستم ترکیبی کاملا خودکار و خطوط پر کننده ماوراء مدرن است. طیف گسترده ای از روان کننده های داخلی تولید شده، متناسب با بازار این صنعت و فراتر از آن سال 2018، دهمین سالگرد عملیات تاسیس این روغن محسوب میشود.

روغن روان کننده های توتال خط سوخت که به خودروهای تجاری و مسافری و همچنین وسایل نقلیه خارج از جاده اجازه می دهد مصرف سوخت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

علاوه بر بازار روسیه، توتال و وستوک قصد دارد محصولات خود را به تعدادی از کشورهای آسیای میانه و بلاروس ارسال کند تا بتواند پیشرفت چشمگیری در این صنعت داشته باشد. روغن های توتال طیف گسترده ای از روان کننده های صنعتی و همچنین مایعات مخصوص ، مواد افزودنی سوخت و سوخت های ویژه را به بازار عرضه می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن خارجی TOTAL”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن خارجی TOTAL”