گریس بهران یاقوت

جهت سفارش محصول با ما تماس بگیرید To place an order for a product, please contact us.

گریس بهران یاقوت

گریس چند منظوره معدنی است که با پایه صابون لیتیم تولید می شود. این گریسها دارای الیاف کوتاه و بافت نرم میباشد که برای روانکاری انواع ماشین آلات در شرایط سخت و گستره دمایی وسیع (C70 تا 20 ) توصیه میشود. این محصول برای روانکاری انواع یاتاقان های ماشین آلات در شرایط بسیار سخت و آب بندی پمپ ها کاربرددارد.

 

مزايا:

 

نقطه قطره شدن بالا پایداری حرارتی بالا پایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوب محافظت عالی از قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در مجاورت آب خاصیت تحمل بار خوب صفحه اصلی محصولات شرکت نفت بهران گریس صابون لیتیم بهران یاقوت EP

 

معرفی گریس های بهران یاقوت :

 

گریسهای 1، 2 و 3 بهران یاقوت برای اکثر انواع کاربردهای صنعتی از جمله برنامه های سنگین که در آن فشارهای زیاد یا بارهای با شوک بالا وجود دارد، توصیه می شود این گریسها دارای محافظت عالی در برابر زنگ زدگی و خوردگی میباشند و در برابر شستشوی آب مقاومت میکنند و باعث میشود آنها به خصوص برای تجهیزات در شرایط مرطوب مناسب باشند گریس بهران یاقوت EP1 برای سیستمهای متمركز مناسب است گریس بهران یاقوت 2 EP و گریس بهران یاقوت 3 EP گریسهای عمومی هستند دامنه دمای کارکرد توصیه شده از 20 تا 120 درجه سانتیگراد است اما در صورت افزایش فرکانس روغنکاری ممکن است در دماهای بالاتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

بهران یاقوت Ep….

 

بهران یاقوت EP گریس چند منظوره معدنی است که با پایه صابون لیتیم و مواد افزودنی مناسب تولید میشود این گریس دارای الیاف کوتاه و بافت نرم است که برای روانکاری انواع ماشین آلات در شرایط سخت و گسترهی دمایی وسیع ( 120 تا 20 – ) توصیه می شود این محصول برای روانکاری انواع یاتاقان های ماشین آلات در شرایط بسیار سخت و آب بندی پمپ ها کاربرد دارد.

 

این گریس به دلیل دارا بودن مواد افزودنی کاهش دهنده اثر فشار از خاصیت تحمل بار عالی برخوردار است ( EP )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گریس بهران یاقوت”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گریس بهران یاقوت”